dinsdag 26 april 2016

Naast het mutsjes breien  en het kaarten maken heb ik afgelopen week ook weer eens gehaakt.
En er is een leuke omslagdoek van mijn naald geschoven.
Met prachtige soft katoen bij de handwerkzaak vandaan. Heel mooi kleurverloop en draagt heel erg fijn omdat het katoen is.
Ook nog regelmatig in mijn moestuin bezig geweest en mijn kasje hier thuis bijgehouden.
Maar het resultaat is nog niet echt zichtbaar op de foto al komen verschillende zaadjes wel op.
Het is natuurlijk veel te koud, dus heb bewondering voor de radijs die al wel goed te zien is. Maar moet natuurlijk gewoon weer even wat warmer worden en dan schiet alles de grond uit.
Nu maar even het haakwerk laten zien, want is echt leuk geworden


En prima te dragen met dit weer, heb er nu ook een op de haaknaald staan met heel andere kleuren en ook van ander materiaal. Draag dit soort sjaaltjes heel graag en komt dus altijd van pas.
Ohh het patroon is van Vonne, die volg ik graag op youtube. En is zeker een aanrader :-)

tot de volgende keer

1 opmerking: