woensdag 20 januari 2016

In januari zijn er heel veel jarigen. In ieder geval wel in mijn omgeving. Nu wordt er best vaak geld gevraagd. Logisch ook vele kleine maken een groot bedrag waardoor je net wel dat gewilde object kan kopen. Alleen nu vind ik geld  geven nooit zo leuk en daar heb ik weer het volgende op bedacht.

Men neme een witte grote flop en die vouw je doormidden.
Zal even een foto ervan laten zien wat ik bedoel.


De linkerzijde plak je dicht en de rechterzijde niet.
Dan ga je de flop beplakken met mooi papier. Dat kan je aanpassen voor wie het is.


Op deze manier is het ook gelijk een verjaardagskaart.


Ik hoop dat jullie het ook een leuk idee vonden om te maken.
Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

  1. Geld geven is inderdaad makkelijker, maar wel minder leuk. Er zijn veel voordelen aan het krijgen van geld, maar het nadeel vind ik dat het zo onpersoonlijk is. En dat is bij zo'n mooie flop niet, dan heb je toch het gevoel dat iemand moeite gedaan heeft voor je. En dat is misschien wel het mooiste cadeau ;).

    BeantwoordenVerwijderen