vrijdag 1 augustus 2014

En het is al weer augustus, wat gaat het toch snel allemaal. Nog steeds genieten van zomerse temperaturen wat het knutselen wel op een lager pitje zet natuurlijk. Liever buiten bezig met dit weer. En ja daar is ook genoeg te doen. Met een tuin ben je nooit klaar. En als het netjes is dan kan je thuis verder met de geoogste groentes en fruit om die te verwerken.
Maar ik heb er veel plezier in en dat is het belangrijkste.
Toch ligt het knutselen niet helemaal stil maar vergeet wel vaak foto's te maken. In de avond is het licht niet goed en smorgens vroeg denk ik er niet aan en dan zit de snailmail al op de post.
Maar soms lukt het wel. Zoals deze notitie mapjes die ik maakte van verfstalen en wat opgefleurd met tape en een figuurtje voorop.
Ook veel verjaardagskaarten gemaakt en envelopen versierd




Dus stilzitten, nou nee niet echt. En dan te bedenken dat er ook nog zeker 3 snailmails niet op de foto staan.
Ook nog een leuk haakboek gekregen voor het verzorgen van een moestuin tijdens haar vakantie. Was ik ook heel erg blij mee natuurlijk.
Als het weer herfst is ga ik daar zeker het een en ander uit maken.
Ik ga natuurlijk eindigen met weer een te lieve foto van mijn kittens. Ze groeien goed en ze leren er elke dat weer nieuwe streken bij. Maar wat zijn ze lief en wat ben ik blij met ze.
Tot de volgende keer 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten