zondag 27 april 2014

De afgelopen tijd niet zo actief geweest op het gebied van haken of breien.
Ja nog wel wat meer katten speeltjes gemaakt en er net zoveel katten heel blij mee gemaakt.
Heb ze bij snailmail gestopt als presentje, en de reacties die ik daar op kreeg waren heel positief. Dus dat was wel een geslaagd projectje. Heb ook al een vraagje gekregen of  ik een ietsje groter speeltje wilde maken en dat wilde vullen met catnip. Dus die gaat er ook nog komen.
Heb wel de afgelopen week mezelf beloont met een mooi boek wat ik al zo lang graag wilde hebben.
En ik moest het bestellen hier bij de Bruna. Wat ze heel graag deden voor me.
En ik ben er blij mee!!!! Wat staan daar een leuke dingen in zeg. Dan wil je zo graag aan de slag ermee. En ja dan laat mijn lijf/handen het zo afweten. Door het vele werken in de tuin is de artrose weer flink actief. Sommige dagen lijken mijn handen wel een keer zo dik. Tja dan kan ik weinig doen.
Dus gas terug kwa tuin werk en weer wat rust nemen. En dat valt niet mee voor mij.

De  moestuin doet het super, dat is dan wel weer fijn om te zien. Alles wat ik daar zaai komt voorspoedig op. Wat ik hier in het kasje voor zaai is tot nu toe niet erg succesvol. Kleine slakken weten zicht een weg te banen naar al dat lekkers wat er daar opkomt en eten de boel snel weer kaal.
Dus daar moet ik nog wat op gaan verzinnen.

Verder doe ik nog wel veel aan snailmailen. Kleine maken kan sommige dagen net met mijn onwillige handen.
Hier een boekje op de foto gezet voordat ik het in elkaar ging zetten.

De bloemetjes  was de voorkant en de sterren de achterkant.
Met een ponsje en verf stalen kan je dit effect bereiken.
Ook geschilderde bloemenstudie van knop tot volle bloei met een mooie spreuk erbij.
Het flow meisje was ter illustratie van wat Italiaanse woorden. De persoon waar dit boekje voor was studeerde Italiaans. Niet dat ik deze taal ken, maar had nog wel een woordenboekje..
Vond het heel leuk om te maken in ieder geval.
De envelop was ook heel mooi geworden.
Tja en als je verstuurd krijg je ook leuke post terug natuurlijk.
Hierna wat mooie foto's daarvan.



Zo dit was het weer voor deze keer.
Dank je als je langs kwam en nog leuker als  je een berichtje achterlaat.
Nieuwe volgers van harte welkom en ik hoop je te kunnen inspireren met mijn gemaakte dingen.

2 opmerkingen:

  1. och meis, balen hey als je zo graag in de tuin werkt en handwerkt en het kan dan niet :-(. Het boek Haken en kleur heb ik ook, heel inspirerend en gewoon leuk om te hebben haha. Hoop voor jou dat de artrose verschijnselen weer snel afnemen zodat je weer leuke dingen kunt gaan doen xxx

    BeantwoordenVerwijderen