maandag 25 november 2013

Zo zondag weer verder gegaan met het kaarten maken. Heb nu weer een voorraadje. Al zijn er  nu al weer een aantal weg. Gaat soms zomaar snel. Had ze bij een snailmail gedaan die ik maandag heb afgemaakt.
Die staan dus niet op de foto omdat ze al in flopje zitten.
Vandaag ook een pan met kippensoep gemaakt en vanavond ze in porties ingevroren. Lekker handig als je niet zo veel tijd hebt. Verder staat een maisbrood te rijzen in de oven, Die wordt morgen afgebakken. Wat zal het huis dan weer lekker ruiken.
Ook vandaag een afspraak gemaakt bij een voedselconsulent om me te laten wegen en te kijken hoe ik mijn gewicht onder controle kan krijgen. Want sinds ik gestopt ben met roken zijn er heel wat kilootjes bij gekomen. En ik vind het nu wel mooi geweest en wil er wel op een verantwoorde manier wat aan gaan doen. Ehhh nee ik ben na het stoppen niet gaan snoepen, Dus daar kan het niet aan liggen. Bak wel graag maar het meeste geef ik dan weg. Heb zo een plezier in bakken maar hoef zelf maar een stukje en dan is het wel genoeg.Zelf gebakken brood eet ik wel graag, maar ook met mate. Ach ik ga het vrijdag wel horen.

1 opmerking:

  1. het is vaak de combinatie van voedsel, en bewegen natuurlijk.
    Goed van je dat je die stap neemt ! (zou ik ook moeten doen haha)
    succes meis xxxx

    BeantwoordenVerwijderen