zaterdag 23 november 2013

Gisteravond wat lopen brainstormen wat mijn volgende project zou worden en hobby kamer wat opgeruimd. Begin gemaakt met kaarten maken, want mijn voorraadje was wat geslonken. En toen nog even naar tv gekeken.
Ook nog brood voorbereid, kon het lekker de hele nacht rijzen.
Werd ik vanmorgen heel vroeg wakker van mijn droom dat ik kaarten aan het maken was. Het kan je maar bezig houden. Ach lekker op tijd opstaan heeft ook wel wat.
Oven aan en koffie gezet, en natuurlijk ook nog sinaasappels geperst voor de broodnodige vitamientjes.
Haal ik het stukje plastic van de broodvorm af, zakt gelijk mijn brood een stuk in pfffff
Dat was wel ff balen. Toch maar afgebakken en ik kan je vertellen, hij smaakt me prima.
Zeker met zelf gemaakte aardbeien jam. mmmmmm

Ga vandaag maar verder met kaarten maken, Kan ik mijn droom ook weer loslaten.

Een fijne zaterdag toegewenst

2 opmerkingen: